Thank God it's friday tomorrow.

Ey mathaaa. Det är helt underbart ute. Måste bara säga det till er som inte bor i Piteyo. Snö och minusgrader is verkligen the shit. I alla fall när man är varm om rumpan :)

Såå, nu är frågan. Ska jag:

1. Hoppa av projektledning och projektmetodik och registrera mig på juridik för producenter.

2. Försöka ta mig igenom projektledning och projektmetodik (trots att kursen ger mig kalla kårar och svettningar och får mig att stressa fast jag inte gör någonting och bla bla bla, ja, ni förstår) samtidigt som jag läser juridik för producenter (som var helt underbart intressant och kändes helt rätt och som fick mig att sitta sjukt koncentrerad hela dagen och bla bla bla, ja, ni förstår).

Alltså, jag känner ju lätt för det första valet.


I morse var jag hos tandis igen och fick spunga ut (titta vad bra jag använder ordet!) 600 spänn. Har alltså spungat ut (aha aha!) 1000 spänn på en vecka bara till tandis. Eller jag och jag... Mamma och pappa har :) Men ändå, det svider.

Sedan knatade jag hem och titta så fint det är.

Kommentarer
Postat av: Minniiiii

Haha spung! Anonymbiggan på min blogg skiter vi i. Vi HAR skapat ett nytt ord! Aha, det har vi minsann.

2008-11-13 @ 15:43:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: tessan

snööö, det har vi inte här nere i södern =)

2008-11-13 @ 18:03:08
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Dad

Ännu en urtjusig bild!!! Man kan hitta mycket symbolik i den :-) säkert att du inte ska bli konstnär?? Fast dom blir ju rika försent oftast ...p+k

2008-11-14 @ 08:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0