Tlött tlött jättetlött.

Jag är svag i dag. Vi körde lite glöggmys hos mig igår, sedan gick vi till Krille och firade Alfred. Myyycket trevligt, men jag hade ont i magen. Bestämde mig i sista stund för att följa med till Kalles och magen gick över :) Åkte hem typ när? Två? Satt hos Isa, åt bananer och deeptalkade. Jag och Isa gick hem till mig vid typ fem där Sara, Elli och Ofelia låg och sov. Klockan ringde en halvtimme senare och vi somnade när de åkte till Älvsbyn för att hämta Ellis papppa. Sov typ två timmar och vaknade när de kom hem igen. Sa hej hej Ellis pappa och sa hejdå Elli och Sara, grät en skvätt.

Nu har jag, S och Isa varit på ICA och fyllt upp med godis. Laddar hem "Tomten är far till alla barnen" och har filmmys hos S klockan ett. Be there.

.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men men. Visst kommer ni hit och röjer ikväll?

Puss

2008-11-29 @ 14:25:05
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0