Kärlek.

Ni är så himla underbara. Tack för alla fina ord och tack för att ni finns. Det är vid sådana här tillfällen jag blir påmind om hur många vänner jag har som verkligen bryr sig. Utan er skulle det inte gå. PUSS.



I går hängde jag med S & E, AMandy och Micke. Vi var på big big loppis och satt på Krokodil, fikade och ritade. Gick hem, sov en stund. Utgång stod på schemat. Jag gick över till Sanna en sväng, hennes parents är ju i Pite-YO och hälsar på. Vet ni, de hade köpt en present till mig. Fem stycken plastfiskar. Haha, sjukt gulligt! De kommer verkligen att förgylla mitt akvarium. Gick hem till Sara och Elli. AMandy tog med sig två astrevliga tjejer, Karin och Maria. Vi drack glögg och satt och pratade. En jättemysig kväll som slutade på Kalles.

I dag måste jag börja fundera över mitt projekt. Har några idéer, men allting känns så stort.



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPI på födelsedagen och Fars dag. Min present är en snäll dotter.

Kommentarer
Postat av: Säni

Min present till min pappa är oxå en snäll dotter. Och en kram. :)

2008-11-09 @ 12:00:16
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Annika

Om dom fiskarna oxå går en tragisk väg borde du nog fundera på att byta akvarium ;) puss på dej.

2008-11-09 @ 14:03:41
Postat av: Dad

Tack Vännen, en snäll dotter har jag alltid haft. Men glöm inte bort att du lovat mig en påse Djungelvrål också !!!

2008-11-10 @ 08:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0