Din mamma är en fågel.

YO äs. Här tänkte jag mig vääärsta updaten för er, men goosh, vad trött jag är. Anlände till den fina instutionen för musik och medier omkring halv tre. Planen var faktiskt att hinna med slutet på föreläsningen, men Sara ringde och planen gick i kras. I stället var Annika söt och kom och mötte mig och vi gick hem till S och E för deras loppis. Jag fick med mig ett svart sofföverdrag och två svarta småbord. Gick hem, packade upp, ICA, städ, bäddade med mina nya lakan (tack M&P, det blev sjuukt fint!!) och nu tänker jag snart ta mig en dusch.

Satt uppe alldeles för länge i natt. Mycket är värt att vara såhär trött som jag är i dag, men verkligen inte USA:s valvaka. När klockan var typ halv fyra kunde man ju i stort sätt konstatera att Obama skulle ta hem segern. Jag somnade en stund och vaknade när mamma kom för att säga hejdå, precis lagom till segertalet. Hoppas, hoppas, hoppas.

Meeen, till saken då. Jag har haft en helt underbar vecka! Har fått vila ut o r d e n t l i g t, hunnit träffa de flesta (om än väldigt lite) och hunnit med utgång. I lördags firade vi Märy (GRATTIS AGAIN Maria Karin Budell) hemma hos henne med god middag, god dricka och massa underbara tjejer. Kunde inte bli bättre. Vi åkte in till stan, spottade på Sture, gick på något ställe, åt en macka och åkte hem. Jag och Emme sov hos Mickis, jag drack asgammal mjölk och kastade kyckling på Tusse. Sedan fick vi thaifeeling:


Sedan blev Emme trött och jag var snygg i håret inte:


Dröm.


Födelsedagsbarnet.


Sandra var med! Henne hade jag inte träffat på typ år.


I söndags åkte jag med familjen till skogskyrkogården och tände ljus på gammelmormors och farmor och farfars grav. Det är så himla fint. Ledsamt och sorgligt, men fint. Kyrkogårdar är aldrig läskiga.

I går åkte jag och Fäni in till stan. Mötte upp Säni och Jasmo och gick till ett japanskt ställe och åt sushibuffé. Asgott! Till efterrätt fick man glass med tusen sorters frukter och tusen sorters såser. Jag fick ont i armen efter allt såsklämmande. Jag och Fäni lärde oss att äta med pinnar. Titta så proffsigt det ser ut:





Nääee, nu blev jag trött. Måste ta en paus.

Kommentarer
Postat av: mAmsen

Åhhh, har varit så himla mysigt att ha dig hemma en vecka, snart kommer du hem igen.

Daniel har redan börjat måla om i allrummet, vi kunde faktiskt ena oss alla tre om en och SAMMA färg. Tror nog att vi kan få till en fondvägg ändå........

P&K

2008-11-05 @ 18:54:36
Postat av: Mcks

sööööta bilder. det var kul att ses! :)

fast att du hällde jucie över hela mitt kök och kasta kycklig på söttusse.



vi hörs, masspuss

2008-11-05 @ 21:49:06
URL: http://please.myblogg.se
Postat av: mary

karin my ASS. jag heter kristina, barbro!

2008-11-06 @ 06:51:34
URL: http://marybud.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag ser faktiskt proffsig ut =) och du är en drömtjeje! puss!

2008-11-06 @ 13:19:56
URL: http://fannynikula.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser faktiskt proffsig ut =) och du är en drömtjej! puss!

2008-11-06 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0