Balsam i sängen.

Och återigen - i dag har 168 pers läst min blogg men bara två kommentarer (tack Alex och ja, vi hade astrevligt på Kåren och du är faktiskt också alltid glad :) Tack Tessan och jo, jag tror ändå att det var du som var den fulla tjejen i "Färjan").

Kan man sova med balsam i håret? Det borde ju vara asbra, som en hårinpackning ungefär. Men det kanske blir för smetigt på kudden? Äsch, worth a try. Because I'm worth it. Det luktar gott i alla fall! Det blir ett bra avslut på min ta-hand-om-mig-själv-kväll. En Emme-kväll:
*Skummbad med tända ljus och mysmusik.
*Nagelvård - klippning, filning, nagelbandsmassage.
*Färgning av ögonfrans och ögonbryn. Eller inte ögonfrans, utan ögonfransar. Såklart.
Efter detta avnjuts en knäckemacka med ägg, keso och kaviar tillsammans med ett glas mjölk (som jag egentligen inte kan dricka men som jag dricker när jag har en Emme-kväll) framför Vänner. Det är himla fult att skriva långa meningar inom parantes. Jag vet att jag gör det ofta och jag gör det för att jag är svag för paranteser. Så så är det.

Kommentarer
Postat av: Säni

Här kommer en kommentar från mig:



LÄS MIN BLOGG!!!!!

jailbreak.blogg.se



PUSS

2008-10-07 @ 23:41:06
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Minna

Hur fan gör du för att få så många läsare?! det är typ ingen som läser min... =(

Jag tror man kan sova med balsam i håret.

Ses om en stund i skolan.

Puss

2008-10-08 @ 09:10:18
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Casandra

Jag hade också typ över långt över 100 unika läsare förrut, men nästan inga kommentarer. Men sen bytte jag blogg utan att skriva min nya bloggadress. Nu har jag bara runt 20 läsare:/ och absolut 0 kommentarer typ ..

2008-10-08 @ 09:18:41
URL: http://casanra.blogg.se/
Postat av: J

Klart du kan! Rekommenderar dock handduk på kudden.

Puss (jag är duktig på att kommentera nu)!

2008-10-08 @ 13:14:14
URL: http://jasminasandman.blogspot.com
Postat av: Fäni

drömslem! jag har inget internet just nu, för våra datorer är sämst. men nu har vi beställt en ny fin HP som bör komma om ett par dagar, och då lovar jag att läsa din blogg massor samt kommentera ännu mer. pusss

2008-10-08 @ 13:23:06
Postat av: nÅgon

EN kommetar till. inget kul å inget viktigt men en kommetar iaf

2008-10-08 @ 13:45:57
Postat av: tessan

haha, du är inte ensam om att tro det fortfarande, jag skrattar alla rakt i ansiktet och fortsätter att njuta av mitt underbara liv, desutom fortsätter jag också att imponeras av dessa människors stora intressa att leta reda på den fulla tjejen haha.

bra med balsam för håren emme! puss

2008-10-08 @ 13:55:00
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0