Ceasar och jag.

Är bästa vänner. Ceasar som i salladen. Jag, Minna och Sanna åt den godaste ceasarsalladen i Pite-YO i dag, fast Minna tyckte att de hade för mycket dressing i. Och så åt hon inte upp sina krutonger. Varför åt du inte upp dina krutonger Minna? Sedan skulle jag gå på toa i Småstaden men lampan fungerade inte så jag fick kissa in the dark. När jag skulle tvätta händerna svär jag på att Svarta Madame tittade på mig genom spegeln. Trots att jag inte kallat på henne. Jag blev rädd och gick.

I kväll ska vi på rockmusikernas konsert på Kåren. Sist spelade de i studio B, och då tyckte jag synd om dem eftersom att publiken bestod av typ mig, Fia och tre till. Hoppas det kommer fler i kväll.

Fan. Nu har jag druckit för mycket mjölk igen. Det gåååååååååår inteeeee, det hååååller inteee! Men det är ju så gott. Fan.

Kommentarer
Postat av: Minnis

Haha jag tyckte det var för mycket dressing på dem. Krutongerna hade nästan blivit geggiga - då är de inga krutonger längre utan bara degklumpar.

Och du, det var i Studio B de spelade sist, Blackboxen sparar de till den "riktiga" konserten ;)

Ses om en stund.

Puss gull

2008-10-20 @ 19:19:31
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0