Do you really want me?

Haha, här säger vi hej till fyra gånger fyra scenen och minsta publiken ever. Det var nästan lite pinsamt.



Var det jag som sade att jag inte kan powernapa? Pfft. Har nyss sovit tre timmar. Inte den mest underbara sömnen, men sömn var det i alla fall. Såå nu är det dags att piggna till och hälla upp lite vin. 44-årskalas och sedan Robyn tribute på Kåren. Som mina kära vänner där hemma skulle sagt: TAGGA!

Okeej hjälp. Ringde nyss Elli. Hon och Sara skulle vara hos Ellis syster i Umeå hela dagen med Ellis familj. Har försökt få tag på Sara men hon har inte svarat. Nu svarade Ellis mamma i Ellis mobil. Berättade att Sara och Elli kört av vägen i morse. Jag höll på att ramla ihop, så rädd blev jag. Det värsta kan ju hända. Men det är tydligen ingen fara med dem. De har bärgat bilen och nu har de suttit på akuten sedan klockan tolv. Lite ont i nacken. Antar att de är chockade de stackarna. Ooh fy, jag kan inte sluta skaka. Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Minnski

Tur att de är okej. Jag blev helt kall när Sanna berättade

2008-10-26 @ 00:22:22
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0