Dumma godis.

Jag åt en sådan där hallon-lakrits-ashård-godis i går och bet av en kindtand. Jag fattade verkligen inte att det var tanden jag tuggade på, utan undrade varför det knastrade så satans mycket. Sedan kan jag inte låta bli att känna på den trasiga tanden med tungan, vilket känns mycket weird. Nu är det verkligen dags att boka tandläkarbesök. Här i Pite? Var finns tandläkaren? Ge mig tandställning! De har ett sådant där moggis-system där man blir uppringd efter typ fem timmar. Det gillar vi inte.

I dag har jag fått mycket gjort. Jag har fortsatt rensa min garderob, städat, skurat, dammat, tvättat, bytt lakan bla bla. Har fått ihop fyra stora påsar med sommarkläder och kläder jag inte använder som mamma och pappa ska köra hem till Sthlm på söndag (hela familjen kommer hit på fredag!!!). Nu ska jag dricka saft och ooj vilket intressant inlägg.

Kommentarer
Postat av: Holm

Svar: HOCKEY ÄR SJUUUKT KUL EMME :) Du borde hänga med nån gång =)

2008-10-01 @ 19:43:51
Postat av: Holm

Apropå tandläkaren: Det tar inte alls fem timmar, mig ringde de upp efter tio minuter. Tandläkaren ligger i backen ner mot Kvantum typ. Ring dit...

2008-10-01 @ 19:44:56
Postat av: Malin

Tjo Emmelie, tandläkaren har flyttat till sjukhuset. Hoppas det löser sig för dig. =)

2008-10-01 @ 20:25:36
Postat av: emily

GAH! Det där med tanden är som en sådan mardröm... man kan liksom inte sluta röra den med tungan nej.. men din är ju inte en mardröm, stackars emewal-7! Lycka till med det.. btw... gjorde det mycket ont?

2008-10-01 @ 23:52:47
URL: http://fememily.blogg.se/
Postat av: Minna

Gå till tandläkaren bums. Dom är jättesnälla där!

2008-10-02 @ 09:49:01
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: ella

aj! är det ett hål där nu? jag vill se!

2008-10-02 @ 18:30:02
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0