Fan vad jag är bra.

Jag sjunger som en gud. Har aldrig tänkt på det förut, men jäklar vilken röst jag har. Gadamnit! Speciellt när jag är bakis. Den här pipan är det liv i sörni. Hej hej öppen scen på torsdag!

Vilken kväll igår! Lovely. Jag hade sjukt kul. Kände typ fem pers på förfesten hos Lina :) Av mig och Fia fick födelsedagbarnen som fyllde 44 varsin kabinhake, en burk majs, tonfisk, toapapper, penslar, en kruka och ett knäckebröd. Såpbubblorna var bra, smällarna var bra, vinet var gott, Robyn var bra, Kåren var bra, allt var bra. Gick hem efter stängning, Fredrik kom över och vi hade en egen liten efterfest. Han pratade om livet och jag nickade och höll med. Sedan däckade jag.

Jag vill lämna in min hemtenta nuuuu men fronterfuckingfronter funkar inte. Rummen finns inte, de är borta! Waz up with fuckingfronter? Ska det får vara så va? Att man ska lämna in sina grejer i tid och att det inte funkar? Jag som har bajsat så många och fina ord.

Nu ger jag upp och lagar sojakorv med grönsakswok.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snart ses vi älskling. Vi längtar MASSOR efter dig!

2008-10-27 @ 10:05:32
URL: http://fannynikula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0