Gå inte ut dit!

I dag skulle vi hänga på Kåren från halv tolv till elva i kväll - så mycket fritid har vi. Dock följdes inte detta, utan jag gick hem och gjorde lunch strax efter ett :) Jag planerade en sjukt lång powernap mellan 15.30 - 18.00. Sov till 16, sedan var det kört. Mobilen lät och msn lät och jag KAN bara inte låta bli att tro att det är någonting viktigt, trots att jag innerst inne vet att det inte är mer viktigt än typ "Har du någon mjölk hemma?" . Därför, mina vänner, kan jag aldrig powernapa.

Det luktar bajs i dag. Surströmming. Det är för att det blåser från Kappa-hållet. Alltså, det luktar inte lite, det stinker asmycket. Man kan inte andas med näsan utomhus. Lukten har till och med spridit sig in i skolan,  på Kåren och i trapphusen. Sanna tror att det är någon som sitter och fiser i röret lukten kommer ur. Jag tror att Minnas mamma sitter och äter surströmming på Kappas tak. Vad tror ni? 

Det blir Kåren nu. En öl kanske, vi får se. Ha en trevlig kväll och berätta för mig vad som händer i Desperate! :)




Kommentarer
Postat av: Dad

Har hon provat "AV" knappen eller kanske "ljudlöst" ?? Funkar perfekt när man inte vill bli störd. Använder den på jobbet ibland ....

2008-10-22 @ 08:46:04
Postat av: Smeel

Vadå lukt? Jag känner ingenting ;P fjollträskare som är vana vid att fabrikerna luktar parfym...

2008-10-22 @ 09:42:48
URL: http://lostpatrol.webblogg.se/
Postat av: Minnski

Din bajskorv. Blanda in min mamma sådär. Vilket uselt påhopp. Du ska få lida när vi ses i skolan om nån timma.

Och btw, det var jag som stannade längst på Kåren. Ni byttes ut mot David, Totte och Jocke. Jag gick hem typ tre. Wohoo. Jag vann!!!

2008-10-22 @ 10:05:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0