Hem.

Ibland kommer det över mig. Allt. Då bara gråter jag. Det är skönt att gråta tills det inte finns några tårar kvar. Det är skönt att gråta mot Sannas axel. Det är skönt att veta att jag inte är ensam. Det är skönt att ringa hem till en vän och höra hennes röst och veta att allting blir bra.

Jag hade hur kul som helst i går. Jag, Linda och Marie spelade kort med grabbgänget hos Totte, drack vin och gick till Kalles. Drack öl och lyssnade på Elias som spelade gitarr. Jag bara njöt, allting var perfekt. Från ingenstans kom det över mig. Hemlängtan. Så att det gjorde ont. Jag saknar alla så mycket att det gör ont. Då vill jag bara hem. Det går inte att beskriva.

Jag gick hem till Sanna och somnade i hennes säng. Jag hatar att sova ensam. Jag sover jättedåligt när jag sover ensam. Jasmina ringde vid halv fyra men mobilen hade ramlat ned under sängen och jag kunde inte svara. Då blev jag jätteledsen igen. Sedan drömde jag att Jasmina låg under Sannas säng och ropade på mig. Usch, vilken jobbig natt.

Kommentarer
Postat av: Dad

Vännen !!! Du kan alltid ringa oss också - det vet du. Saknar dig.

2008-10-20 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0