John Blund bor inte här.

Fy vad dåligt jag sov i natt. Vaknade säkert en femton gånger. Drömde konstiga drömmar som jag var 100 på var på riktigt när jag vaknade. Drömde att Josp och Camilla kom och hälsade på igen och denna gång hade de även med sig Emme och Jasmina. Så vaknade jag till och var såå nära på att ringa upp Camilla och fråga var fan de var någonstans. Sedan kan jag nästan svära på att det var en mördare eller ett spöke i min lägenhet i natt. När jag gick och lade mig var badrumsdörren stängd, i morse var den öppen. Det låg även en avokado på golvet i köket. Aaaah, vad säger ni nu då? Förklara det om ni kan! I natt sover jag hos Sanna, punkt slut.

Måste ju bara tycka att både studio- och rockmusikerna var underbart duktiga igår. Jag ska nog gifta mig med en.


Nä, dags för fika på Kåren?

Kommentarer
Postat av: mAm

Stumpan då.

Jag tror hon har börjat gå i sömnen...

2008-10-21 @ 11:47:31
Postat av: Tessan

spöken finns......men inte visste jag att dom fanns i din lägenhet....dom finns i min me....:S

2008-10-21 @ 12:41:21
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Säni

Du får sova här när du vill. Tror dock precis som Mamma Wallroth. Du går i sömnen.

2008-10-21 @ 14:24:57
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Camsi

Men jag var hos dig inatt =) Jag är alltid hos dig <3

2008-10-21 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0