Kallt inne, sol i sinne, brunt linne.

Det är kallt ute. Kallt i Piteå. Kallt i skolan. Kallt inomhus. Det är mörkt också. Men inte tråkigt och jobbigt mörkt, utan mysigt mörkt. Jag vill bara dricka te och bada bubbel. I morgon är det fredag och jag tänker krypa upp i Sannas soffa efter middagen och stanna där till på söndag. Eller, jag kanske masar mig upp för att fira Lina och Emily på lördag. Och kanske masar jag mig upp för Kåren. Så ser min helg ut. Hur ser din helg ut?

Titta blåmärkena på mitt ben. Det ser ut som ett ankare. Eller en glad gubbe. Riktigt äckligt är det ut i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Säni

Du kan få stanna här ännu längre om du vill, myspluttan!

2008-10-23 @ 19:10:29
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Dad

Gå till doktorn !!!!

2008-10-24 @ 07:40:53
Postat av: Minnski

Vi kan ta det som ett tecken på att du ska tatuera in ett ankare. Kanske inte på knät iofs.... Men du, kolla upp de där!

2008-10-24 @ 09:32:43
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0