Myshelgen.

Mam, pap och Daniel åkte i morse vid sju och fy vad tyst och tomt det blev med en gång. Jag grät en skvätt och lagade mig själv en brakfrulle a la te, bröd, ägg, melon och färskpressad juice. Kröp ned under täcket och tittade på Vänner. Somnade om. Tiden går så fort när man har besök. Känns som att de bara varit här i några timmar, ändå har vi hunnit med rätt mycket. I fredags när de anlänt gick vi ut och åt på Thai garden, yummiieeee! I går shoppade vi nödvändiga saker, gick på stan, fikade, satte upp hyllor och draperi, fikade igen, lagade drömmiddag hemma i lägenheten, myste framför TV:n. Har jag berättat att fiskarna är tillbaka? Louie och Fishy Noname bor nu hemma på Ankars igen, denna gång i ett stooort akvarium och ingen vidrig liten skål. De är jättelyckliga :)


I dag ska jag tydligen på fotboll, dock säger vädret att jag ska hålla mig inne. Men vi får se. Sedan ska jag ta arslet ur vagnen och skriva ett snyggt CV.

Sunday, bloody sunday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0