Rätt spår.

Alltså, jag bara undrar... Min blogg har ca 150 unika läsare varje dag. Hur kommer det sig att kommentarerna aldrig är mer än typ fem? Kom igen nu.

I dag har jag varit fågel och mina vänner har stört sig på att jag varit så glad. Himla taskigt tycker jag. Sedan pratade vi om det, både jag och Minna och jag och Sanna. Vi är alltid på bra humör. Vi har alltid roligt. Vi kan skratta tills vi dör. Om någon i gänget är lite depp vänder det snabbt. And I love it. Mina vänner hemma i Stockholm är ju precis likadana. Vi spårar. När jag tänker efter så har jag alltid umgåtts med sådana underbara människor, redan när jag började ettan och var sju år och lärde känna Emme och Mickis. Redan då spårades det.

Jag gick till skolan i morse för att reda ut för mig oklara saker och ting med Eva, typ valfria till våren. Hängde på redaktionen, spårade och hade roligt (där har vi det igen!), Eva var upptagen. Jag sket i det och sökte mina kurser i blindo, ingen aning om vilken modul de ligger på men det ska helt enkelt gå ihop. Det bidde:

Juridisk översiktskurs 1, 15 hp
Svenska på avancerad nivå, 15 hp
Svenska fördjupningskurs på mellannivå, 15 hp
Introduktion till instrument, 7,5 hp

Dock ska vi bara läsa en valfri i lp 3 och ingen alls i lp 4, men nu ska det jävlarannamma pluggas!

Kommentarer
Postat av: Alex

Här kommer en kommentar från en ny kommentator =) Visst hade vi trevligt på kåren? Men hallå, alltid på bra humör? Hur fan lyckas man med det undrar jag.. tips? Och jag vill inte ha nått jävla sketet tips om att det handlar om vännerna... Ge mig nått konkret, du som kvittrar. Erkänn att du tänker dirty??

Så, nu är det bara 149 kommentarer som saknas.

Tack och puss!

2008-10-07 @ 17:49:06
Postat av: tessan

hahah, neej. men det är tydligen många som tror det! det är jätte kul.

2008-10-07 @ 20:02:22
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: J

Jag lovar att säkert 20-30 av de där unika är jag, uppdaterar er allihopa hela tiden!

Och svar till Alex här ovan: Jaa, klart hon tänker dirty, det gör väl alla? Hur skulle man annars göra?



Bokat hemresa ännu förresten?

Pussj.

2008-10-08 @ 07:58:25
URL: http://jasminasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0