Köp den.

En måndag. En fin måndag. Började dagen med frukost på sängen och ett argt samtal till 3 som skickade mig vidare till Nordea som skickade mig vidare till någon annan snubbe... Ja, ni fattar... Tydligen ska mina pengar ploppa in på kontot i morgon, tack för den, men jag vill ändå inte ha någonting mer med 3 att göra! Efter frullen tog jag mig friheten att pilla ihop två nya armband. Riktigt fina om jag får säga det själv. En spattig Minna kom förbi med en hink och en mopp, Fisen joinade och vi åkte upp till Kåren för lite häng. Hämtade upp en seg Alex, åkte ned på stan och shoppade oss lyckliga. Jag är riktigt nöjd! Börjar tro att det kanske är en sjukdom det där. Att jag blir lycklig när jag shoppar. Typ ett missbruk. Men nä, jag är bara en människa som blir lycklig av att shoppa :) Vem blir inte det?

I kväll har Sän och jag suttit bänkade framför "What happens in Vegas" och kärat ned oss i Ashton och Cameron. Vilken underbar film. Polisen smög tydligen omkring på Ankars och skrämde upp studenter och Sän gick hem. Micke kom över, jag bjöd på saft, fruktsallad och kakor och vi såg "Cube". Vilken underbar film inte. Psykiskt nedbrytande. Jag mådde på riktigt riktigt dåligt, på riktigt. Då mår man dåligt. Början var bra, mitten var bra, slutet var sämst. Se inte den. Man mår dåligt, på riktigt. Typ äta sin hand-dåligt.

Fishy Noname och Louie har fått två kompisar, säg hej till Mr Big och den andra fisken som inte fått något namn än. Elli ska döpa den. Mr Big är han med vita slöjan :)

Kommentarer
Postat av: mary

haha okey, fan vad mysig ändå. jag vill också köpa vinterkläder ju! no, kom tidigare. jag drar till nice igen den 4e och tänkte kanske fira min födelsedag den 1a. hoppas det ordnar sig iaf, vi hörs snart igen. pusspuss!

2008-10-07 @ 10:17:13
URL: http://marybud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0