En liten undulat.

Sitter på redaktionen. Har inte ätit sedan frukost. För de jag bor hos är så snåla. Mitt huvud dunkar och jag längtar efter en kopp te. Jag. Hinner. Inte. Gå. Upp. Till. Kåren. Måste bli klar. Jag vill vara ledig från och med morgondagen. Sara och Elli bjuder på sushi i kväll men jag hinner nog inte. Har inte packat, och det måste vara klart innan jag går till skolan i morgon eftersom att taxin kommer halv fyra.

Haha, okej men var inte Boston Teaparty
sjukt kul igår. Jag skulle sova klockan tio var det tänkt, men kunde inte låta bli. Låg i sängen och dog av skratt. Det är lätt Filip och Fredriks bästa program, efter High Chaparall.

Nää, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0