Oktoberdag.

Here's a question. Mitt knä gör fortfarande ont. Det var är ingen fråga, det är fakta. När jag har jeans som smiter åt om knäet gör det bajsont och jag kan inte böja det ordentligt. Dessutom är det inte jämnt. Alltså, det är buckligt. Själva benet, typ knäskålen. Det känns inte som det andra knät. Det är inte svullet länge, bara lite blått och rött och buckligt. Jävla knä att komma och rucka på min vardag.

Det var myspys på Kåren i går. Jag blev bjuden på en och en halv öl :) Framnäs är alltid bra. Sedan skulle jag hem och tvätta vid elva, men det fanns inga tider. Tvättar så många på nätterna verkligen? Var tvungen att ställa klockan i morse istället, satans nattetvättare.

Skola nu. Snart. En liten stund till bara...

Kommentarer
Postat av: Minnis

Men typans. Kanske du ska ringa och rådfråga en läkare igen? Tänk om du slog i det värre än vi trodde. Hoppas inte det :/

2008-10-22 @ 19:23:09
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0