Yo Idol-ääs.

Sänlän och jag har varit på långpromenad med Ofelia. Försökt få lite pli på henne. Vi har även varit nere hos Sänläns granne och klagat på alldeles för hög musik. Golvet och väggarna vibrerar och vi bad dem sänka basen eftersom att vi har en hundvalp här uppe som ligger och skakar av rädsla. Vilket inte var helt sant. Hon ligger i soffan och smaskar popcorn och är hur nöjd som helst. Hur som så sänkte de förvånandsvärt mycket. I typ en kvart. Nu vibrerar allt igen.

Är det bara vi eller är Idol vääääldigt lamt i år? Jag menar, det finns ju inget guldkorn. Eller ja, det skulle väl vara Lars då. Aftonbladet jämför Lars med Pelle Svanslös på bilden nedan. Uaah!
I kväll är det i och för sig kanske bäst musik ever. ABBA in my <3 Men vad är grejen med Johan Palm egentligen? Han låter som en katt och är verkligen ingen Idol. Bye bye Johan. Bye bye Idol. Detta var sista året.


Johnny Depp?

Vet ni vem vi ska blåsa rosa ballonger med i gallerian i morgon? Sibel. Visst är vi coola?

Kommentarer
Postat av: Minnski

Huh? Sibel? Vad har jag missat?

Jag gillar Kevin...B? Rock-Kevin. Eller han heter Robin va? Ja, Robin B.... Just så.

Pjuu förvirrad.

Äsh vi hörs imorn.

2008-10-24 @ 23:45:30
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Robin

Ner med Johan Palm. SKJUT HONOM!

2008-10-25 @ 23:05:22
URL: http://lufsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0