Alkoholhy.

Och alkoholmage. Det är inte roligt det.

I går var vi ju i Luleå hela dagen. Alla var trötta och bakis, men det gjorde ingenting för det var asmysigt ändå. Vädret var helt med oss och det var gå-utan-jacka-läge. Jag handlade inte för femtusen. Puuh.

Kvällens planer blev ändrade och vi skippade Skellefteå. I stället satt vi hos mig och drack vin. Emily, Krillidilli och Martin kom över. Senare gick jag, Annika och gräbbsen hem till Lenin som hade festligheter. Himla kul, kände typ fem pers där. Man träffar ju nytt folk varje dag :) Sedan blev det såklart Kalles och jag hade astrevligt. Då är jag ju väldigt lättroad också, jag har ju fan alltid kul. Kvällen slutade med ett besök på Max där jag och Annika shoppade loss. Vi åkte hem till mig och hade Max-orgie i sängen framför Vänner. Det är bea-sås all over the place. Annika sov här och drömde tydligen hemska drömmar.

I dag har jag inte hunnit med mycket än. Varit och storhandlat mat med Sara och Elli. Ätit mat. Ätit en kaka. That's it.

Kommentarer
Postat av: Annika

De var du som drömde...

2008-09-22 @ 13:28:20
Postat av: tant gräddelin

Här levs det loppan, sanna mina ord. Vet inte fröken att det är ogudaktigt, det hon håller på med?

2008-09-22 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0