Hej.


Jag har druckit en cider till middagen och jag är nästan full, jag menar, var ska kvällen ta vägen då?

Sitter och väntar på Sara och Ellipelli som skulle varit här halv, himla taskigt. Sara var tvungen att dricka två drinkar först. I kväll har jag förfesten och sedan blir det Kalles. Jag har bjudit hit journalistnollorna (ettorna), hähä.

Träffade på världens mest underbara kvinna i dag på stan. Har träffat henne en gång tidigare på systemet och minns henne väl. Hon ropade på mig då hon gick tio meter bakom och sade att jag hade skitsnygga byxor. Vi slog följe på Storgatan och hon gav mig komplimang efter komplimang, inte på ett jobbigt sätt. Skulle man vara som henne i Sthlm så skulle folk bli rädda och inte svara. Här är det bara sjukt trevligt och uppmuntrande. Förresten så skulle aldrig någon göra så i Stockholm. Hon avslutade vår promenad med att säga att hon tyckte att jag var jättetrevlig och mysig, trots att jag mest hummade och jaa:ade mellan hennes meningar. 

Trevlig kväll folks!

Kommentarer
Postat av: tant gräddelin

Oj oj oj. Jag kan den där typen av människor. Ska alltid upp och spänna sig. Hon vill bara ha dig för din kropp, kom ihåg det!

2008-09-06 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0