Hejdå gamla Fjällis, hej nya Fjällis.

Kära bloggen.

I går var en drömkväll (plus dag om man räknar med att seminariet var sjukt lätt). Mikael hade sin konsert på Kåren där han framförde sina egna låtar. Oooh vad bra det var! Vi tog några öl och bara satt och njöt. Himla snyggt band han hade knåpat ihop...

I morse träffades jag, Minna, Sän och Alex på Kåren för att förbereda vår redovisning till nästa vecka. Vi satt en timme och bara tjötade (titta S, jag lär mig!) innan vi ens slängde en blick på dataskärmen. Men klara blev vi till slut. Typ.
Efter lunch tog vi Tottes bil ned på stan eftersom att Minna skulle köpa linsvätska och jag på min höjd en tandborste. Vi kom hem med påsar fulla av skor, tröjor, linnen, smycken... Men kul var det och lycklig blir man faktiskt :)

Förresten,
jag har en plan. Förra vintern använde jag min fjällräven kanske tre-fyra gånger. Den är aaalldeles för varm för mig. Därför, har jag lagt upp den på blocket och vissa har nappat på 2800:-. Jag tänker nog sälja den och köpa en så nedrans mycket snyggare jacka istället.

Ikväll: Idol och Efterlyst. Kom hit?

Kommentarer
Postat av: Säni

Okej då, nu börjar nu änna lära dig att tjöta Götebosska, tjommen!



Imorgon har vi freakin tidningsprod, sen SKA vi tvättishänga! Aaaight?

2008-09-17 @ 22:18:39
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0