Hello Stockholm!

Jag fick ett infall och bokade in mig på typ första bästa plan hem. Åkte i gårkväll utan hemmets vetskap. Daniel kom och hämtade mig på Arlanda vid halv nio och sedan tog vi en sväng förbi min kära Camilla på fjärilsvägen. Haha, hon blev inte liiite förvånad ;) Gadamnit vad jag har saknat henne! Sedan fortsatte vi hem till mam och pap, jag gick direkt in och satte mig i soffan och när där de satt framför TV:n. Haha, sjukt kul att se deras miner.

I dag har jag varit runt i hela Åkersberga och är riktigt slut nu, så i kväll blir det middag hemma och sedan mys :)


Kommentarer
Postat av: Säni

Underbaring! Shit, vad jag vill göra så jag med! :) Den som ändå hade pengar! (Pengar att lägga på Göteborg OCH Stockholm!)

2008-09-10 @ 17:26:31
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Cams

Världens jävla bästa överraskning =D <3 <3 <3 <3

2008-09-10 @ 21:42:15
Postat av: Fanny

jag älskar att du är hemma =D

2008-09-10 @ 23:12:40
Postat av: Mickis

jag hade också önskat mig ett besök eller iaf att du hade ringt upp :/

2008-09-11 @ 11:15:35
URL: http://michaelabergqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0