Jag fick en penna i örat.

Så var man tillbaka i Piteyo. Har haft himla mysigt och roligt hemma. Förutom en sak. Jag och Jasmina hann aldrig ses! Jas, tycker faktiskt att du ska ta och komma upp till mig och hälsa på :)

I lördags natt blev jag störtförkyld.
I går mådde jag piss och i dag mår jag ännu pissigare. Det är det jävla flygets fel! Jag fick ett satans lock för ena örat när vi lyfte och det smärtade i exakt en timme och en kvart. Det var som att någon petade mig i örat med en sjukt spetsig penna. Smärtan har nu släppt, men locket finns där, snuvan finns där, slemmet finns där, tröttheten finns där, huvudvärken finns där, och oj vad listan kan göras lång.

I dag har jag fyllt upp kylen, haft möte med medieteorigruppen och möte med tidningsproduktionsgruppen på Kåren. Underbara, mysiga Kåren. Det känns jättebra att vara back on track. Börjar känna mig som en människa igen. En människa med lite glöd och motivation till studier. Jag tror att det känns bra och att jag har bestämt mig, men jag lovar ingenting. Är inte riiiiktigt mig själv än ;)


Kommentarer
Postat av: Säni

Hrm.. Hypo.. Hrm..

2008-09-15 @ 20:33:09
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Minnis

Jag kom på att jag var sjukt otrevlig förut som inte frågade om din vistelse i el Stockholmo.

Jag ska fråga dig nästa gång vi ses. Kul att ha dig tillbaka, och du får bannemej stanna här. Tycker jag.

2008-09-15 @ 21:00:00
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: J

JAG VET! Jag ska komma och hälsa på dig, det lovar jag. Men jag avskyr ju vintern och den ska ju vara värre i Norrland (har jag hört).

Kom hem till lördag!

<3

2008-09-16 @ 08:02:25
URL: http://jasminasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0