Jag mår som en död fisk.

Jag ramlade in vid morgonkvisten i morse och såg helvetet. Varje yta i min lägenhet var täckt med flaskor, burkar och diverse flytande gegga. Det luktade dött djur och sängarna stod upp och ned. Baksmällan var ett faktum och att börja städa var inte det roligaste. Men kul i går var det och det är det som räknas :)

I dag har jag varit "sjuk" då som sagt. Jag har inte kunnat dricka ett glas vatten utan att vattnet valt att komma upp igen. Jag har haft svettningar och allvarliga skakningar. Jag och Sän skulle panta burkar på konsum men jag kom inte längre än till min port innan jag var tvungen att springa och kasta upp i toan igen. När klockan var fem och jag inte hade fått i mig någonting under hela dagen, var jag tvungen att göra lite pasta. Åt typ åtta tuggor innan det var dags igen. Tyck synd om mig! Nu har jag dock sovit en stund och varit på Ica och införskaffat det enda rätta mot baksmälla - Ben & Jerrys och Loka havtorn-apelsin. Det blir ingen fest för mig i kväll inte. Även om jag vill. Min kropp skulle aldrig klara det. Istället ska jag ha en Emme-kväll :)

Haha, det är roligt att hela Ankars sitter och tittar på fotbollen nu. Jag behöver inte följa TV:n. Händer det någonting spännande så hör jag det från grabbarna som är hos Simon vägg i vägg. Najs.

Pappa ringde i dag med ett dödsbesked. Fuckface har lämnat jordelivet efter lång tids sjukdom. Dock var det inte den han dog av. Han hade hoppat ur akvariumet och landat på golvet. Då hade pappa råkat trampa på honom med sina träskor. Tragisk död. RIP Fuckface, min älskade fisk.


Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaha kan man vara så bakis? Fan vad hemskt! Jag tycker synd om dig. På riktigt.

Och hur fasen kan en lite sketen fisk hoppa ur akvariet? Han hann nog inte känna nåt iallafall innan träskon mosade honom, det var nog en snabb och smärtfri död. =)

Hoppas baksmällan har släppt nu. =)

Puss

2008-09-07 @ 12:39:25
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: tessan

hahah hur jäkla full var du egentligen? du måste haft skitkul! rip fuckface. pussss

2008-09-07 @ 21:28:19
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: tessan

hahah hur jäkla full var du egentligen? du måste haft skitkul! rip fuckface. pussss

2008-09-07 @ 21:28:32
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0