Jävla CSN - igen.


Okej. Nu har jag i alla fall sorterat alla bilder från nolle-p. Det är sjukt många.

Nu har skolan satt i gång. I gårkväll började digitalfotokursen, vilken kändes sådär. Tror att jag kanske hoppar av den och hoppar på medieteori C om det går. Dessutom skulle jag vilja söka lite kurser i Luleå. Jag är riktigt sugen på att läsa juridik och har kollat upp program/kurser vid LTU. Jag skulle ju kunna läsa färdigt de kurser jag läser nu hela HT och sedan hoppa på juridik till våren, men vad gör jag av journalistutbildningen då? Mycket att fundera över och livsglädjen är inte på topp. Jag saknar sommaren, jag saknar mina vänner hemma och jag saknar nolle-p :)

Men, som han säger pojken, det löser sig. Jag måste bara ta mig ur den här lilla svackan och ta mig i kragen. Det är inte ofta jag är såhär ur led, så nu när jag är det tänker jag faktiskt vara det tills jag känner mig redo igen. Så det så.

I dag började vi medieteori B. Läraren har jag aldrig sett förut och han var väl... ja... Schemat för kursen är hur glest som helst, typ ett lektionstillfälle varannan vecka á två timmar=mycket eget arbete. Vi kommer inte ha en enda tenta, utan fem seminarium. Me like.  


Okeej, jag är fattig. Jag undrar när CSN kommer egentligen, snart är det bara jag som inte fått några pengar. Jag vill ju gå på Kalles och dricka öl i morgon. Jag vill ju gå på Lanias avskedsfest och dricka vin på lördag. Jag vill ha råd med lunch på Kåren. Jävla CSN.



Drömgänget.

Kommentarer
Postat av: J

Jag saknar dig!

2008-09-05 @ 07:26:07
URL: http://jasminasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0