Knähelvete.

Just så. Sara och Elli följde med mig till akuten i dag och höll handen. Var där i typ en timme, det klämdes, det kändes, det petades, det togs blodprov. Inget farligt. Vätska. Har det inte gått över om en vecka ska det sprutas in kortison. Jag fick med mig najsiga piller hem som jag ska knapra. Jag känner mig helt trasig. Har ont all over. I dag har inte varit en bra dag. Efter akuten åkte vi till skolan. Vi lade oss på golvet i studio B, Sara byggde en koja. Sedan spydde vi litegrann.

Förfestades gjordes det ju tydligen hos mig igår. Vid elva tog vi taxi ned till Kalles. Jag och Elli stannade vid Max och spydde i driven, precis där man ska beställa. "FräschT!", tyckte en bil. Sedan gick vi in på Kalles, och sedan gick vi hem. var verkligen inte på humör. Jag sov hos Sara och Elli på deras soffa med Ofelia i famnen, så himla mysigt.  



Slutsats: INGEN ALKOHOL på ett par veckor.

Kommentarer
Postat av: ella

ingen alkohol.

2008-09-29 @ 08:42:19
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0