Trash.

I går var grymt! Jag, Fanny och Lullu åkte in till Natasha och Hannah vid sju för förfest. Haha, resan tog två jävla timmar. Men jag njöt. Det dracks vin och det fuckades en dealer eller två. Jättetrevligt! Det var år sedan jag träffades Natasha. Ingen ville att förfesten skulle ta slut (varför har man inte bara förfest hela kvällen?) men till slut drog vi tydligen till Snaps på söder. En riktigt bra kväll. Hängde lite med Lullu i dag på Favvie och vi försökte minnas hur vi tog oss ut. Haha. Vart gick vi, egentligen? Jag har en massa roliga sms i både in- och utkorgen på min mobil vilket visar en lyckad kväll.

-Haha! Nu ringde Fanny och frågade om jag minns vad jag sade när hon satt och pratade med Alexanders chef i gårkväll. HAHA VA?

Vi delade på en stor taxi hem till berga, typ sex pers. När vi kommit ur "city" stod taxametern på 300 spänn och där grät min plånbok. Men Lullu min ängel lade ut för mig. Tack Lullu, du får tillbaka dem i juni (aldrig) :D

I dag har jag och Fäni varit på marknad och suktat efter munkar och strumpor. När jag kom hem slängde jag mig i soffan framför Paradise Hotel-maraton, underbart program, hähä. Emme kommer hit snart på ett glas vin sedan får se var kvällen bär av.

Kommentarer
Postat av: Säni

OM jag var pepp! ;) Är det Mickey Mouse som har skvallrat? Nu ska jag lägga mig ner i drömsängen, läsa Luftslottet som sprängdes och därefter drömma om dig. Mitt hjärta värker mer än vanligt, nu när varken Patrik eller DU är här hos mig.. :'( Buhuu, mina två små älsklingar är ifrån mig!!!!



Ska nog spela lite gura innan läggdags!

2008-09-13 @ 23:38:46
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0