Helg please.

Jag känner mig helt slut, sänkt, lycklig, lugn, trött, förväntansfull... Ja.

Kom på att jag faktiskt skulle kunna åka hem till Stockholm igen. Åka i morgoneftermiddag och vara tillbaka här på torsdag om en vecka. Det finns tid, men finns det pengar? Samtidigt tror jag att det kommer bli en lyckad helg här uppe. Men ändå, det stör mig att jag kan vara hemma med mina älsklingar i morgon om jag vill. Life is tough when de bor 90 mil härifrån.

I dag gav vi InDesign ett nytt försök och det gick faktiskt bra. Det var roligt när det gjorde som jag ville att det skulle göra. Dock satt vi framför skärmarna från nio till fyra och svor och efter ett tag hoppade bokstäverna  framför mina ögon och blandades till en enda stor, grå sörja. Till råga på allt var texten på latin. Gick hem och slängde in två maskiner. Jag och Sän tog Tottes bil ned på stan, gjorde en snabb visit hos Alex, köpte gott, hyrde film, såg halv film, åt, hämtade Minnisen på Bäckis, retade upp alla på Bäckis (vi har faktiskt inte sådana där roliga porttelefoner på Ankars så när man är på Bäckis gäller det att passa på), såg Idol, såg Filip & Fredrik, dog typ.

Haha, en sjuk sak förresten. Gällande min tvätt i dag. För det första tvättade jag den vita maskinen på 70 grader eftersom att det bara var underkläder och ett par jeans som jag ville skulle krympa sisådär en smula. Eehhh ja. Krympte gjordes det allt. Men jeansen var inte så farligt små, underkläderna däremot. Oj oj oj. Men det var inte det jag skulle komma till. När jag hängde upp tvätten upptäckte jag att det var någon eller något som knutit massa trådar runt armarna på alla tröjor. För det kan väl inte hända i tvättmaskinen? Mamma? Det blev en lustig och rätt läskig stämning där i tvättstugan en tag. Vem tar på sig ansvaret för rosetterna runt mina armar?

I morgon har jag en väldigt jobbig uppgift att slutföra. Jag känner att jag likväl kan skita it, men min psykolog håller inte med. Och hennes ord är ju min lag. Men i alla fall, det blir vällan födelsedagsfest för Robin och sedan Kalles :)

Hejdå/ TLÖTT



Så himla roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"kom in kom in i stugan min, så ska ni få äta, köttbullar med lingon på och glass i stora laaaaasss!"



Du klarar det här Slemmet. Helt ärligt. Hur svårt kan det va? Tycker dock att du ska proppsa på en promenix!



Ha det så kul i helgen, så ses vi på tisdag! Glöm inte att vattna min döing!

2008-09-19 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0