En underbar sensommardag.

Så jag och lilla löken S gick ned på stan efter lunch i det strålande Pite-vädret. Det var helt underbart och vi ville bara hoppa och dansa hela vägen dit. Därför gjorde vi det också. Det kändes typ som att man var kär. Jag köpte mina darlings på Din sko, två nya klätterväxter till badrummet, gick på apoteket och lite sådant nyttigt. En riktigt bra dag.

I morgon börjar vi tidningsproduktion, vilket faktiskt ska bli skoj. Sedan måste jag ta tag i medieteorin, beställa böcker och samla gruppen någon gång i veckan för möte om vårt seminarium nästa tisdag. It's good to be back in the vardag. Tro det eller ej :)


Jag och S.

Kommentarer
Postat av: Säni

En bra start på dagen som visade sig vara DRÖM!

2008-09-08 @ 21:28:31
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: dad

Hej Vännen! Va skönt att ni har fint väder - här är det höst..

Sen hoppas jag du berättat hela historien för alla om Fuck Face´s frånfälle - att jag fick sy 3 stygn i bakhuvet när jag halkat på honom

2008-09-09 @ 16:05:38
Postat av: Säni

Haha, stackars pappa Per!



Drömslemmet - jag önskar att jag hade hunnit vandra med dig upp till Institutionen för musik och medier idag, men jag var tvungen att föda mig själv och jag gillar inte riktigt att hålla upp handen och vifta lite på den vid skolan, det är någonting speciellt med det. Tur att du har mat hemma, annars hade jag nog dött i veckan! Detta studentliv, allt kretsar kring pengar!

2008-09-09 @ 18:29:13
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0