YO 80's!

Time flies och i dag har det varit riktigt kallt. Dock inte lika kallt som i Kiruna. Och jag tänker att stackars dem, de måste frysa asmycket, de bor ju ändå 40 mil högre upp än vi, och skickar dit en varm jacka.



Det ser lite ut som en liksäck. En liksäck med kattungar, tyckte Sanna. Men det är ingen liksäck med kattungar. Det är bara en sopsäck med en fjällräv. Jag fick 2800 spänn för den. Räcker ju till ännu en ny jacka och mycket mer. Man måste vara smart när man är student.

Annar har vi väl faktiskt pluggat lite denna vecka. Planerat redovisning och så. I går åkte vi ned på stan och köpte 80-talskläder till i morgon. Jag köpte knallrosa leggings, leopardmönstrat linne och ett gult pannband. Ashett.
I dag var vi i skolan från tio, planerade, hängde, åt lunch, hängde, fikade, hade föreläsning, gick på möte om studentrekrytering, drack te.

Och sedan så är alla så jävla taggade inför i morgon och jag tror att det kommer bli en riktigt lyckad kväll! Jag menar, 80-talskläder, förfest med inflyttningsfest, liveband på Kåren som spelar svenska hits från 80- & 90-talet, typ Uggla, Orup bla bla bla... Det kan ju inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tror på succé ikväll

2008-09-26 @ 08:29:00
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mickis

emme!

jag saknar dig.

kanske ses snart, visst! :)

2008-09-26 @ 13:05:15
Postat av: Cams

Jag vill oskå vara där : (

2008-09-26 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0