Crazy.

Stress, stress, stress och inte en ledig stund. Just nu är mitt huvud fullt av saker som inte vet var de ska ta vägen och oj oj oj vad det liksom sprider sig till benen och armarna och jag kan bara inte sluta tugga mina fingrar! Kom hem från en heldag på kommunen (vi satt alltså i sju timmar och granskade tre års pärmar), en "lunch" på Nodo och ett spinningpass. Där kan man i alla fall koppla bort allting annat. Ätit dåligt=stressmage. Lagade mat asfort och slängde i mig alldeles för mycket alldeles för fort. Middag klockan nio funkar inte för mig. Mitt huvud rabblar politiker och på något konstigt vänster prioriterar jag tankar som "vad ser Å.F hos U.P?" och "hur snygg är inte B.F när hon dansar på bordet!?" eller "var håller F hus?". Nu känns det som att jag har typ femtio saker att fixa innan jag får sova. Gaaaaaah! Till råga på allt kom vi på att vi har litteraturseminarium i Källor om två veckor, fan fan fan, kommer inte ens hinna beställa böckerna. Jag bara skrattar när jag läser ett mail från Eva som undrar om vi vill stanna i Ukraina fyra dagar längre än vad som var tänkt. HUR SKULLE JAG HINNA DET?

Lugna mig tack.

Kommentarer
Postat av: tessan

Luuuuuuugn lilla grisen =)

så du e bästis med politikerna nu, ballt! Sen är det dig dom pratar pm som står på bordet och dansar på festerna vettu!

Ukraina, VA?

2009-02-17 @ 11:18:33
URL: http://theresebjorklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0