Jag är så jävla glad!

För Sanna och jag ska till Riksgränsen och do some skiing första veckan i april. Det är veckan efter SMASK och kursstartsveckan, men vi är värda lite ledighet och därför tar vi oss det. Har missat en enda föreläsning sedan utbildningen började. EN föreläsning! Det är faktiskt ambitiöst. Vi får bo hos Sannas kompis Larran då han jobbar där, och behöver alltså bara betala tåg (200 spänn tur retur) och liftkort. Såååååå himla underbaaaaaaaaaaaaart!

I går var LOVEly, god mat i casa de la Minna & David, kyckling, Davids risotto och sallad. Lite öl på det. Bussen Lovetours gick från Rådhustorget (väl?) vid sju och vi kände bara igen typ tre ansikten. På bussen hade de lagt ut fina chokladhjärtan och kondomer sponsrade av PT på sätena och vi spelade kärleksbingo hela vägen. Festfixarna underhöll tills vi var framme vid någon bygdgård ute i norrländska bushen, ingen aning om vad stället hette. Där hade Mandy gjort jättefint med hjärtan och kärleksord överallt. Festfixargrabbarna hade skrivit en liten sång kvällen till ära, som handlade om att bussen gick dit, men aldrig hem och fan den som drack vatten, typ så :) En mycket trevlig kväll!

Piteå är mäkta vackert i bland!









Och så frågar jag mig själv, var är alla blondisar?





I dag har jag varit mer bakis än bakis och spytt som en gris i sängen. Nu sitter jag i Sannas soffa, hon tar hand om mig och jag har fått i mig lite varma mackor. Vi har Tzatsiki-marathon och ska precis börja på film no 2. Ska nog ta och göra mig en knäcke med ost och gurka, bra för magen, som hon sade flickan.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan va kul med skidor, jag vill också! Fina bilder btw hähä!

2009-02-16 @ 16:57:43
URL: http://theresebjorklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0