Söndag i sängen.

Sjukling. Sova och säng och sova lite till. Hela dagen. Tröttsamt. Behövligt. Har kopplat bort skolan helt och hållet. Eller nja, jag pluggade en stund i morse. Men det var det lilla det.

Såg Patrik 1,5 i sängen. Den var absolut inte rolig! Jag grät till och med en skvätt. Sedan såg jag The curious case of Benjamin Button. Efter två timmar var jag tvungen att ta en paus då jag var så ledsen över tanken på att han såklart aldrig skulle få vara med sin kärlek hela livet. GOSH. Gick och pillade lite med mitt hår i stället, Isa klippte mig i går :) En raklugg ned i ögonen som jag kanske bara vågar ha framme i bland ;)

Nej, nu blev det jobbigt. Undra om jag ska gradera till soffan i stället... Tips på bra film?

Kommentarer
Postat av: mAm

Vill se nya frisyren, med luggen ned i ögonen...

2009-02-19 @ 19:39:30
Postat av: Annika

oho oxå skaffat lugg... får se imorn. ;) inte har du tid o va sjuk, de e ju inte ens kul. Nu får du bli frisk ;)

2009-02-19 @ 21:16:16
Postat av: Andreas

Filmtips:

Donnie Darko, Forrest Gump, Office Space, Gilbert Grape. Listan kan bli längre ^^

2009-02-21 @ 09:50:35
URL: http://goranssonsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0