Trainy and pluggy.

Herre min Je vilken bra dag! Vi vaknade vid kvart i nio, åt lite frulle, knatade ned på stan och body pumpade med Jocke en timme. Handlade lite mat, hem, dusch, lagade pasta med tonfisk till lunch hos mig och sedan dess har vi pluggat. Vi har sammanställt år 2006, 2007 och 2008, skrivit logg och planerat arbetet. Credd till oss!

Årets vackraste snöänglar kantade vi hela gångvägen mellan Kåren och Ankars med i natt under hemfärden. Jag och Sanna hade sjukt mycket termobyxor, jackor, mössor/hattar och vantar på oss och utnyttjade detta och slängde oss i snön till höger och vänster. Det är viktigt att bevaka sitt barna-jag. Vi försökte tvinga med resten av festfolket i våra lekar, men de såg bara avundsjukt på och önskade att de också klätt sig som vi. 

I kväll blir det fest i Kvarters och Kalles! Jag ska ha snorgula jeans på mig.


Nanne Grönvall.


Roger Pontare.


Eriks schlagersnippor.

Foto: Lania Sitepu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0