Varför är det så kallt i norrland?

Jag blev utmanad av Lisa att gå in bland mina bildmappar, ta den sjätte mappen och den sjätte bilden, lägga upp bilden här och skriva någonting om den. Trevligt trevligt, tyckte jag. Jag tar mig friheten att utmana fyra andra, Jasmina, Fanny, Ellinora och Maria. Here we go:


HAHAHA, så himla roligt att det var Bulgarien-mappen. Detta är alltså sommaren 2005, eller 2004? En av de roligaste och mest minnesvärda resor någonsin, hehe. Vi var nio tjejer som bodde mitt inne i Sunny Beach under två veckor. Just den här bilden vet jag inte så mycket om, kan ha varit på Lazur första kvällen :)


I dag har jag haft juridik i Luleå. Det var trevligt, förutom att vägen till och från bussen var hemsk. Det är alltså svinkallt här nu. SVINKALLT. Säkert 20 minus. Jag bävar lite för morgondagen, men skitsamma. När jag kom in i värmen väntade ett för tidigt allahjärtansdag-paket i brevlådan. Så himla gulligt :)

Kommentarer
Postat av: Dad

Snyggt!! Hur gick grävet ??

2009-02-06 @ 17:25:34
Postat av: mary

hahah!



/ölmagen

2009-02-07 @ 08:45:56
URL: http://marybud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0