Pigg, rik och time for weekend!

Vad har hänt med mig? Jag har sovmorgon till kvart i tio eftersom att min buss inte går förrän halv tolv, ändå vaknar jag vid åtta. Mitt gamla morgon-jag är tillbaka och det tackar jag för :) Är så himla mycket skönare att somna tidigt och vakna tidigt.

Den här veckan har varit all about the plugg och detta resulterade i att min hjärna var full av gröt i går. Vid ett lade jag ned allt pluggande, gick hem och kröp ned i sängen och lökade framför Vänner. På kvällen blev det Korpen och vi pumpade våra kroppar med Jocke som blödde näsblod. Hehe. Jag känner hur pumpen blir lättare och lättare för varje gång och bör nog fundera över att lägga på lite vikter.

I dag är det fågelkvitter och solsken för jag har fått lön! Lönespecen kom i går och jag tyckte att 3600 var lite mycket för fyra dagars arbete. Jag hade bara skattat 400 spänn. Så jag ringde skatteverket nu på morgonen och lät orolig, men allting stämde :) Det är faktiskt mycket pengar när man annars bara lever på CSN varje månad.

På lördag är det allahjärtansdag, och vi har blivit bjudna av Mandy till en secret love-fest. En buss går från stan till en hemlig destination. Så vi skippar allting som har med Kåren att göra och hänger med pitebor :) Men innan jag tar helg så har jag lektion fram till halv fem i Luleå. Piece of cake.

Kommentarer
Postat av: mAm

Härligt att det räckte med 10%.

Puss&Kram

2009-02-13 @ 10:10:01
Postat av: Sandra

Oh, spännande!

2009-02-13 @ 12:01:48
URL: http://jussi.blogg.se/
Postat av: Annika

Woho inte illa, me lön nu? Undrar vart ni hamnar, skoj skoj

2009-02-13 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0