Världens tråkigaste grej att göra en tisdagkväll.

Skämtar inte. För nu har jag sorterat min tvätt och ska sätta igång om tjugo minuter. Ser verkligen inte fram mot detta. Sju högar! BLÄÄÄÄÄÄÄ!

Hmm. I går bytte jag och Sanna gräv. Vi ska satsa på kommunfullmäktige. Därför satt vi i timmar på kommunhuset i går och gick igenom protokoll från kommunfullmäktige. Nu har vi bara två och ett halvt år kvar att gå igenom. När det snurrade i våra skallar begav vi oss till korpen och spände oss på gymmet. Vi snodde Crilles bil och kunde åka till Dollar och köpa upp oss på material á la pärmar, block, plastfickor och sådant trevligt.
I dag, skola mellan nio och halv fem. Gräveligräv och jag har ringt skatteverket sju gånger, du har just nu plats 98 i kön. Men det har varit jätteroligt! Har dessutom inspirerats av Minna och bokat tid för blodgivning :)


Nääääeeeeeee, men om man skulle ta och börja tvätta då...


P.S Om någon känner för att skicka en present till mig så behöver jag strumpor! Vanliga, vita strumpor. Det är som att min garderob äter strumpor. Förstår ingenting.

Kommentarer
Postat av: Dad

Bra jobbat Vännen! Kommunmötes protokoll kan inte vara lätt läsning.

Då blir du 3:e generationen Wallrötter som ger blod - men se upp med trisslotterna. Blodtapparna har bara nitlotter :-(

2009-02-11 @ 14:12:00
Postat av: tant gräddelin

Vita vanliga strumpor + 2 hemliga presenter skickade meddelst postpaket och borde vara dig tillhanda inom 4 arbetsdagar räknat från igår.













(Eventuellt)

2009-02-11 @ 21:48:14
Postat av: Minna

Ska ni vara på skolan idag så vill jag luncha med er!!!

2009-02-12 @ 08:18:41
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0