And friday it is!

Ååh jag är så hungrig att det bara flyger spenat över hela datorn. Inte bra. Sade jag att jag har klickat hem en skitfin skinnportfölj/datorväska? Så slipper jag släpa omkring på det stora åbäket när jag bara ska upp till skolan. Den är dessutom perfekt att bara ha typ block i. Skolan blir roligare med en snygg väska, så det så.

I morse när klockan ringde ville kroppen liksom inte röra sig. Varje litet move smärtade som satan. Emme <3 body pump! Kör vi i morgon?

Dagen spenderades i Luleå där det var dags för JöKen. Haha, det var helt underbart. Kändes precis som första dagen i skolan. Typ hälften verkade vara helt nya och satt och såg ut som de skulle skita ner sig innan vi fick komma in. Jag fann en ny vän, Hanna, som aldrig kunde sluta prata. Okej, jag pratar också ganska mycket, men det här var extremt. Jag var helt mållös.  

Hela eftermiddagspasset om avtal upptäckte jag att jag redan läst i förra juridikkursen. Mina anteckningar såg exakt ut som de förra och läraren tog upp exakt samma exempel som sist. Slutade halv fem men smet fem minuter tidigare och hann med bussen :)

Såå, nu väntar jag bara på Annika så kan vi köra i gång. Det blir förfest hos Tina och på Kvarters och sedan Kåren.


Titta vad fin!

Kommentarer
Postat av: mAm

Älskling.

E´det verkligen sant att du träffat din överman?

Men jag har dock svårt att tro du blev mållös.

Jättesnygg och trendig portfölj. Har den någon axelrem?

P&K

2009-01-24 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0