Hej hej Harry!

Bakisdagens creme de la creme är att ligga nedbäddad i soffan under superfilten med ett paket Bixit och titta på alla avsnitt av Fredrik och Filips "Grattis världen". Det har jag helt missat! När gick detta på TV?

I går var en mycket trevlig kväll som ended up a bit weird. I morse, eller ja, efter tolv, mötte jag och Anipet upp Sanna och Crille på stan och tog en fika. Jag fick stilla mitt fingerkli och köpte ett par nya jeans (med hål i). ÄSheta. Sedan gick vi till ICA och jag och Anipet köpte presenter till oss alla. En liten bonus i vardagen sådär. Sanna och Crille blev mycket glada. När vi var klara körde vi omkring på Ankars i Crilles bil och spelade låtar med tutan. Fint fint, tyckte alla. Alla som är någonting vill säga. Madde tyckte det. En mycket skrattig och spårad dag. Som alltid.

I går hade Märy Harry Potter-marathon i Bahrain med sin kung. Jag har aldrig gett Harry någon chans, men det lät så himla mysigt så nu laddar jag hem diverse HP-filmer och ger mig in i en annan värld (?).


Trevlig kväll till alla mina älsklingar hemma som firar Jas, Cat och Emma i kväll! Usch, vad jag hade velat vara där.


Sanna kissar utanför Kåren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut att kunna ge blåskatarr.

Se upp!!!! På med tjocka byxor.

2009-01-24 @ 18:52:45
Postat av: Annika

nöden har ingen lag ler

2009-01-24 @ 22:54:43
Postat av: blomman

Potter-filmerna är bra, men böckerna är bättre! :P

2009-01-25 @ 01:25:00
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Säni

För Sanna har ju såååå blont hår!!?? Eller??

2009-01-25 @ 13:21:41
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: tessan

haha vilken bild!!!!

2009-01-27 @ 13:28:54
URL: http://theresebjorklund.blogspot.com
Postat av: tant gräddelin

den där sanna verkar allt vara en riktig tjomme.

2009-01-28 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0