Lule-YO.

Det är galet att jag har bott här i ett och ett halvt år och aldrig besökt kärnan i hela systemet, the big L, the big T, the big U i Luleå. I dag åkte vi i alla fall dit, (efter min gitarrlektion som gick jättebra by the way, jag fick lära mig tre ackord och att jag måste klippa naglarna) jag, Minna, Sanna, Isa och Alex. Vi började med att fika. Ovanligt. Sedan letade vi upp det hus och den sal jag ska vara i på fredag. Minna visade till och med hur jag ska gå från bussen :) Nu känner jag mig med ens mycket säkrare, och det är Minnas förtjänst. När vi hittat det vi skulle hitta tog vi en titt på Kåren. Det var stort och fint, men kårhuset i Piteå är mycket charmigare! :)

På hemvägen handlade jag mat för 450 spänn. Det satt bra i kylskåpet. Jag trampade även i ett jättestort tuggummi.

Nu ska jag äta vårrullar, spela "Du ska inte tro det bli sommar" och sedan gå upp till Isa. Myspyskvällen hej!


Kommentarer
Postat av: mary

fan vad kul med gitarrlektioner!! du får lära mig sen =)

2009-01-22 @ 19:45:37
URL: http://marybud.blogg.se/
Postat av: Fampan

Nej Emme, un dos tres toca la pared!

2009-01-23 @ 08:54:18
Postat av: Säni

What?!?! TOCA LA PARED???

2009-01-23 @ 11:22:08
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0