Partey i min lilltå.

På den nivån ligger humöret. Festhumöret. I lilltån.

Jag sitter här med kvällens bästa vän men jag är fan inte nöjd. Tänkte få dig att övertala mig om att vi ska stanna hemma och ta det lugnt tillsammans i kväll, men det ser inte ljust ut nu kan jag säga. Fast det vore behövligt och riktigt skönt.

I dag har vi löst femtiotusen juridiska problem och jag har beslutat mig för att skaffa en egen lagbok. Jag vill också kunna kladda och sätta viktig-lappar i min! Sedan har jag slumrat två timmar på en buss med "Vaggvisa för flyktbenägna" i öronen, alltså, den är helt magisk. Bästa sömnpillret någonsin (SPACEYLISIE, den borde du sjunga för Flarnet!). Den vill jag ha i gitarrläxa nästa vecka!


Anipet? Baka bröd i kväll? :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Emmelie!

Jag har bott i Oslo sedan april, så det ær ett litet tag. Trøttnade helt eneklt på tillvaron i Sverige och bestæmde mig før att flytta hit. Har noll planer på att flytta tillbaka till sverige faktiskt.

Och du pluggar I Pite? eller ær jag ute och cyklar då? Jurist? Nej fan jag vet inte riktigt vad det ær du gør, berætta i stællet så jag slipper gissa :P



Kram Petra

2009-01-30 @ 17:06:04
URL: http://petraadolfsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Absolut!!! här ska bakas

2009-01-30 @ 17:46:21
Postat av: spaceylisie

Var? Var? VAR?

2009-01-30 @ 20:53:40
URL: http://spaceylisie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0