Piteå, Pite-YO, Paltland, Pite, P.

I morgon gäller det, smäller det, kör vi, dör vi inte. Jag är supertaggad! Examinationsvecka, here I come!

En vit och underbar helg har jag haft. Jobb, tvätt, tvätt & tvätt, middag hos mormor & morfar. I går var vi hemma hos Josp och såg "Barnhemmet", lika läskig som alltid. Alla skrek. Alla som är någonting vill säga. Madde skrek. Jag var mest rädd för Jospens pappa. Jospen flyttar på torsdag. Hon kommer trivas som tusan tror jag :) Jag ska åka och hälsa på henne i februari.

Nu måste jag packa, hej i svejsen!


P.S Jasmina var fin i sina glasögon.


Kommentarer
Postat av: Smeel

Än en gång, tack för mobilfixet! =) Säg välkommen till snö och EN plusgrad :/

2009-01-11 @ 16:36:52
URL: http://lostpatrol.webblogg.se/
Postat av: Josp

Den var ju galet läskig :D

Jospens pappa är bra läskig han :P han hade faktiskt tänkt skrämma oss en gång till sen, det var ju tur att han inte gjorde det! <3

2009-01-12 @ 00:34:51
Postat av: J

Tack, du är snygg också även om du inte har glasögon.

2009-01-17 @ 20:32:41
URL: http://jasminasandman.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0