Snor gånger två i dag.

I morse vaknade jag med en snorklump i halsen som var lika stor som ett ägg typ. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE bli förkyld igen! Jag som äter mer frukt och grönsaker än Anna Skipper borde aldrig vara sjuk! Jag menar hallååååå, bara det att jag äter en hel citron till varje frukost!? Ska bara skita i detta och köra på som vanligt så går det nog över.

Jag och Fredrik gick ned på stan och jag skulle tydligen hjälpa honom att shoppa. Han hade hört ryktet om att man alltid kommer hem mycket fattigare när man shoppar med mig och att jag följer "Köp den"-mottot. Han blev nöjd. Själv köpte jag fyra målardukar, penslar och oljefärg och ett par snorgula jeans för hundra spänn :D INTE ILLA.

Nu verkar det som att jag ska öppna en cider och gå på inflyttningsfest. Jag hade mycket hellre varit i Sthlm nu. Men det är bara att gilla läget och äta brödet, som han sade, pojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0