Stad i världen.

Jag älskar Stockholm och alla de mina här och jag är inte ett dugg sugen på att åka tillbaka till Piteå om en vecka. Inte ett jävla dugg! :D

Nu har jag jobbat två dagar i sträck och oj oj oj vad tung jag är i kroppen. Satan, vad ovan jag är. Men skit i det, för nu är det fest och jag är mer taggad än "puuumpa på farbror Melker!" Skit i skavsår och blåmärken! Skit i den svårt brännskadade tummen! Skit i allt vad studentekonomin innebär! Slemmis kommer nu och vi åker till resten hos Havspojken.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men du måste komma till pite o göra mej sällskap. puss

2009-01-04 @ 11:01:55
Postat av: Minna

Det blir nog skoj när du väl kommer upp igen. Tror du inte?

2009-01-04 @ 13:15:13
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är inte heller sugen på att åka tillbaka. Men man måste väl.

2009-01-04 @ 19:18:55
URL: http://jussi.blogg.se/
Postat av: Famp

Det ligger en fisk här!

2009-01-05 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0