Stadsbo?

Redovisning numero 2 - CHECK!

Så nu är jag alltså klar med allting som har med juridik för producenter och medieproduktionsbolag att göra. Ledig till på tisdag då kursstarterna börjar. Pratade med juridik-Pär i dag efter redovisningarna och översiktskursen börjar tydligen redan nästa fredag. Har rätt mycket att fixa innan dess. Det känns bra att jag är stressad redan nu. Men det får faktiskt vänta till på måndag, för nu tar jag en välförtjänt helg :)

Efter lurren i dag gick Sän och jag ned på stan och tittade på en tvåa på Prästhusgatan. En helt okej tvåa som skulle innebära att jag sparar runt tusenlappen varje månad. Mitt inne i stan, gatan mellan Kalles och Storgatan typ, så innanför PDOL-området ( :-D ). Stor balkong. Helt okej stort badrum (utan badkar dock, vilket är ett riktigt minus). Sanna kan offra sig och låta mig få sovrummet. I så fall bygger vi en liten sovplats till henne i vardagsrummet.

Jag gillade faktiskt lägenheten. Eftersom både S och jag har endel grejer redan så skulle vi inte behöva köpa någonting nytt överhuvudtaget. Dock trivs jag ju som satan här på Ankars, och speciellt i min lägenhet jag har nu. Den är ju supermysig. Men det kanske är värt att flytta med tanke på den där extra tusenlappen till sparkontot..? Jag ska sova på saken och få lite feedback hemifrån :)


I kväll blir det långa passet och invigning av mina nya träningspants. Najs.

Kommentarer
Postat av: Annika

Förstår att ni vill flytta, men tusan alla försvinner från ankars :(

2009-01-15 @ 16:27:44
Postat av: Minna

PrästGÅRDSgatan =)

2009-01-15 @ 19:23:22
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prästgårds, prästhus, prästost... Det är inte så lätt att hålla koll på alla präster ska jag säga dig :)

2009-01-15 @ 21:22:59
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Minna

hahaa =) Hoppas ni blir stadsbor!! Vore ju toppen att bli grannar!

2009-01-15 @ 23:08:31
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0