Time flies.

Hur kan jag inte hunnit blogga de senaste dagarna? Vad i helvete har jag gjort med tiden? Herre min Je.

Jag har...

...pluggat tvättat tränat börjat en ny kurs tillämpad kommunikationsteori wuhuu men den verkar jätteintressant och nyttig tränat igen ätit ägg och makrill mmmm funderat och kanske tagit beslut jag vet inte riktigt än tränat bestämt mig för att köpa ett eller kanske två marsvin som ska heta Smith och Melvin om det blir ett så ska det nog heta bara Melvin det är vad jag har gjort i korta drag.

Nu ska jag upp till biblioteket och göra juridikuppgifterna till fredag. Kom och luncha med mig?

Kommentarer
Postat av: Dad

NEJNEJNEJNEJNEJ - inga fler råttor !!!!!

2009-01-27 @ 10:41:00
Postat av: mAm

Håller fullständigt med.

Absolut inte!!!

2009-01-27 @ 14:27:04
Postat av: Linda

Haha Emmelie. Har jag gjort så att du har blivit ett träningsfreak nu, haha.. när jag kommer får vi träna tillsammans!

2009-01-28 @ 21:55:39
Postat av: Anonym

Haha Emmelie. Har jag gjort så att du har blivit ett träningsfreak nu, haha.. när jag kommer får vi träna tillsammans!

2009-01-28 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0