Roger. Fågeln alltså.

Det här med att man sitter naken i en bastu som är gemensam för damer och herrar. Det är lite roligt det. Träningen var mycket jobbigare i dag än i går. Konstigt, eftersom att jag mådde bakisskitäckligtilla i går. En snubbe bredvid mig luktade rumpa verkligen.

I dag var jag hos Eva och skulle fylla i ansökan om att få läsa 60 hp i lp 3 och 4. Hon frågade om jag verkligen kommer klara det och satte griller i mitt huvud. F u c k ! Nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra i vår. Måste kanske välja bort någon kurs. Jag ska sova på saken.

Efter att hon satt griller i mitt huvud gick S och jag ned på stan och tog en fika på Nodo med Minna. Satt i fönstret och vinkade till alla som gick förbi. Det var en rolig stund. S hittade könshår i maten och fick en gratis kaffe och chokladbit. Sedan gick vi till Pitebo för att säga upp S lägenhet. Jag vet inte varför jag följde med, eftersom att jag verkligen inte stödjer det här med att hon lämnar Ankars. Men vad gör man inte för en vän? Hehe. När det var klart knatade vi hem till mig där jag hittade en så jävla snygg mössa i brevlådan som min drömpapi skickat upp. Tog på mig mössan, kröp ned under en filt och så somnade vi båda till Sällskapsresan.

I morgon har vi kursstart i Källor. Vi har börjat känna lite på en ganska så bra idé (hoppas jag).


JAG ÄR VERKLIGEN RÄDD PÅ RIKTIGT FÖR ATT CRILLE OCH SANNA SKA KOMMA OCH SKRÄMMA MIG! Fy fan, se nu hur ni har förstört! Jag vill gå i säng men jag vågar inte! Vissa borde man dra in veckopengen för... Eller i alla fall extranyckeln.


Kommentarer
Postat av: Säni

Det var ju DITT könshår i min mat.

2009-01-19 @ 23:10:57
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Annika

Emme stackare, de var täskigt av sanna o skrämma dej fy. Men de var kul ändå hihi.

2009-01-19 @ 23:30:26
Postat av: Dad

Du får gillra en fälla i hallen

2009-01-20 @ 13:02:38
Postat av: J

Jag saknar Roger. Hur mår han?

2009-01-20 @ 17:01:35
URL: http://jasminasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0