Min första lista.

En rolig sak 1: I dag sprang jag in i Timbuktu. Jag såg inte honom, plötsligt bara var han i vägen. Tydligen sade jag inte ens förlåt. Han såg ledsen ut.

En rolig sak 2: Sanna och jag trängde oss före Kitty Jutbring i kön till kassan på H&M. Sanna köpte en hårspray...

En rolig sak 3: ...som hon behöver nu när hon har permantentat håret så fint.

En rolig sak 4: Min bror har kommit in på läkarlinjen i Umeå! :) Dock tror han att han ska tacka nej eftersom han vill resa i vår och inte känner sig redo till 100%. Bra val tant, bra val.

En rolig sak 5: Jag bad mamma och pappa att berätta det roligaste de någonsin hört. Här kommer resultatet.
Pappa: "Jag kan en som är skitkul! En liten isbjörnsunge sprang till sin mamma..." och så fortsatte han men sedan minns jag inte mer.

En tråkig sak: När man nyser brukar någon alltid säga "prosit", svarar man "tack" då, så dör en tomtenisse. Tänk på det nästa gång ni nyser.

Kommentarer
Postat av: Fampan

Drömtimbuk, var han snygg?

Gratta Daniel från mig :)

2009-01-07 @ 22:57:11
Postat av: Säni

Emme såg inte ens honom, det var jag som såg! Och ja, han var snygg. Han skrattade, log, slängde lite med håret i vinden...



"En rolig sak 3: ...som hon behöver nu när hon har permantentat håret så fint." Jävligt roligt du!!! ;)

Jag älskar dig för att du tycker att jag är "fin" i håret.

2009-01-08 @ 09:32:26
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Säni

Förresten, hälsa Daniel grattis, och att han gör ett bra val!

2009-01-09 @ 11:29:34
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0