Sanna är dum.

Haha, jag måste berätta en helt galen sak. I natt efter festen hos Chrille gick jag, Annika och Fredrik hem till mig för att sova. Däckade. Vid typ tre-tiden vaknade vi av att Sanna och Chrille no 2 smugit sig in i min lägenhet och nu stod vid sängkanten och skrek "Un, dos, tres, CAPARAPARES!"  (ni vet från den äckliga filmen "Barnhemmet"). Sanna vet att det är de mest läskiga ord jag någonsin hört. Jag blev asförbannad! Jag menar herregud, man kan ju faktiskt bli rädd.

Eftersom att vi aldrig gick till Kalles så tjäääänade jag typ hundralappen. Vad ska jag köpa för den? Hm. Vin?

Jag shottade igår. Jag, som aldrig shottar. Sedan blev jag instängd i en garderob. Det var tur att jag hade min shott. Jag vet inte jag, men det borde börja ordna upp sig i kroppen nu. Vi ska ju träna vid fyra. Oj oj oj, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Säni

UNO, DOS, TRES - CAPARAPARES!!!

/Tomás

2009-01-18 @ 15:02:01
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, det där var ju as kul! Men jag skulle blivit galet rädd :P

Emno, kom och hälsa på mig :)

2009-01-18 @ 15:50:08
Postat av: Annika

kan ha varit de roligaste på helakvällen/natten haha

2009-01-18 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0